niedziela, 20 lutego 2011

Fryzury z przeszłosci.

Na początek przedstawię wam parę fryzur. Są one oczywiście już niedostępne.
Niektóre z nich są naprawdę ładne, żałuję, że zostały wycofane.


Na początek moja ulubiona fryzura. Wg. mnie jest boska. W przyszłym poście napisze o właścicielce tego uczesania.
Różne rzeczy o fryzurze słyszałam. Ponoć powstała
zanim były jeszcze nagrody za starpunkty..


Ta fryzura to ponoć dawna wersja teraźniejszej fryzury za starpunkty.
Takiego "afro". Dużą zagadką są dla mnie konta z dużą ilością cyfr i tajemniczym "DEL".
Dodam, że każde z tych kont jest bardzo stare.

Ta fryzura na pewno jest bardzo stara.
Z jakich czasów pochodzi? Nie wiem.
Jeśli znasz odpowiedź na to pytanie, napisz!


Na koniec to oto zdjęcie. Wiem, jakość fatalna, ale jedynie takie znalazłam.
Fryzura też jest BARDZO stara, gdyż wycięłam ją ze screena
jednej z pierwszych wersji starplazy.
2443215 DEL
kitty6578DaFranxtaHearts443
2141264 DEL

2 komentarze:

  1. Ciekawy temat :) Rzadko spotykany. Mi się podoba ta 3 fryzurka.

    flondra42

    OdpowiedzUsuń
  2. A o co chodziło z tą duużą kopertą i fioletowym prezentem , bo często je spotykam na takich strasznie starych kontach ..

    OdpowiedzUsuń